Com funcionem?

A Collita Zero pots decantar-te per comprar a la carta i/o les nostres varietats de Cistelles de temporada.

Compte! és necessari fer una comanda mínima de 20€.

Pots pagar la teva comanda amb targeta de crèdit, a través de la passarel·la de pagament, o bé per transferència bancària, a través de Bizum, Paypal o contra reemborsament . Si selecciones l’opció de pagament amb targeta, l’import de la compra se’t carregarà automàticament en el moment de formalitzar la comanda. Si selecciones transferència bancària no podrem preparar la teva comanda fins que no rebem la totalitat de l’import, per tant, t’arribaria el dia següent de la confirmació de la transferència bancària per part del nostre banc.

Collita Zero et porta la teva comanda a casa, entre les 10:00 i les 19:00.

Com funciona?

Collita Zero entrega les comandes els dimarts, dijous i divendres. En cas que els dies destinats a fer els enviaments a domicili no et vagin bé per qualsevol motiu, posa’t en contacte amb nosaltres i buscarem una solució per tal que no et quedis sense tastar els nostres nostres productes de proximitat.

  • Si realitzes la teva comanda el dilluns abans de les 10:00 la rebràs dimarts. Si es realitza dilluns després de les 10:00 la rebràs el dijous.
  • Si realitzes la teva comanda el dimarts o dimecres abans de les 10:00 la rebràs dijous. Si es realitza dimecres després de les 10:00 la rebràs el divendres.
  • Si realitzes la teva comanda el dimecres o dijous abans de les 10:00 la rebràs divendres. Si es realitza dimecres després de les 10:00 la rebràs dimarts de la setmana vinent.
  • Si realitzes la teva comanda el dissabte o diumenge la rebràs dimarts.

En un plaç màxim d’una hora d’antel·lació, l’usuari serà avisat conforme la comanda està de camí per tal d’evitar problemes a l’hora de fer efectiu el lliurament. Intentarem localitzar-te sempre que sigui possible i que no impliqui endarrerir les entregues d’altres clients. En aquest cas, tornariem a passar pel teu domicili.
Si per raons alienes a la nostra voluntat no fos possible fer efectiu el lliurament, la teva comanda tornaria al nostre magatzem i l’endemà, un cop revisat l’estat del producte i substituït aquell que no estigués en bones condicions, tornaríem a posar-la en ruta. En aquest cas, hauríem de cobrar-te 5€ en concepte de reexpedició.

Amb Collita Zero la satisfacció està garantida. Si el producte, per la raó que sigui, no t’arriba en un estat òptim o no estàs satisfet amb el contingut de la teva Cistella, et pots posar en contacte amb nosaltres trucant al telèfon 682 17 63 62 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00, o pots enviar-nos un correu a collita.zero@gmail.com. Explica’ns què ha passat i farem tot el possible per solucionar la incidència.


«Som una empresa jove compromesa amb el medi ambient»

Equip Collita Zero