Termes i condicions de compra

Condicions de Compra

L’ Avís Legal publicat en aquesta plana web identifica el titular segons el que estableix l’Art. 10 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i conté informació sobre la política de protecció de dades de caràcter personal.

Els productes oferts en aquesta plana estan destinats al consum, de manera que el contracte de compravenda es realitza en el moment en què el client emet la confirmació expressa de la seva comanda. Per aquest motiu, MARC ARMERO GUIXÉ (C.I.F: 45549912E) recomana la lectura íntegra de l’avís legal i d’aquestes condicions generals de compra abans d’acceptar la comanda.

El present contracte se celebra al marc legal establert per al Comerç Electrònic per la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, tenint en compte la Llei 7/1996, de 15 de gener d’ordenació del comerç minorista, la Llei 7/1998, de 13 d’abril, sobre condicions generals de contractació, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i la Llei 3/2014, de 27 de març.

Les condicions de contractació són les següents:

CARACTERÍSTIQUES DELS PRODUCTES

1.1. Les característiques dels productes oferts en aquest lloc apareixen en pantalla al costat de la identificació visual d’aquests.

INFORMACIÓ I PREUS

2.1. Llegiu detingudament les descripcions dels productes abans de comprar-los. Les imatges mostrades poden diferir lleugerament del producte final. Davant del dubte, contacteu-nos abans de realitzar la compra.

2.2. Les característiques i el preu dels productes que apareixen a la pantalla seran els corresponents als mateix, excepte en cas d’error o omissió. Els artícles estaran disponibles per a la venda fins al final de les seves existències. Els preus indicats en pantalla són en euros, inclouen l’IVA, són els vigents i són vàlids en el moment de l’acceptació de la comanda per la nostra part, excepte en cas d’error gràfic o omissió.

2.3. Les ofertes estan degudament marcades i identificades. El seu termini de validesa és efectiu mentre apareixen a la web.

2.4. Els preus de venda indicats a la nostra Botiga Online es mostren amb l’IVA espanyol inclòs.

2.5. Les despeses de servei de l’enviament estan especificades a l’apartat ON REPARTIM amb el codi postal de la població. En cas de que la població no surti al llistat, el client es pot posar en contacte amb nosaltres a través de collita.zero@gmail.com i si podem fer arribar la comanda, les despeses de servei de l’enviament van a càrrec del Client i s’afegiran al total de l’import dels productes seleccionats. Se l’informarà d’aquestes despeses via email.

2.6. Collita Zero es reserva el dret a denegar qualsevol comanda que no pugui fer arribar. En el cas que se li hagi cobrat al client, li retornariem els diners.

2.7. Reservat unilateralment el dret de modificar els nostres preus oferts en qualsevol moment. No obstant això, ens comprometem a aplicar les tarifes en vigor indicades al portal en el moment de la realització de la comanda pel client.

REALITZAR UNA COMPRA

3.1. Per poder realitzar una compra, el Client haurà de tenir la majoria d’edat, 18 anys.

3.2. Haurà de seleccionar els articles que li interessin informant el nombre d’unitats i fent «clic» al botó «afegir a la cistella» per afegir-los a la cistella de la compra. En qualsevol moment podràs visualitzar el contingut del carret de la compra (fent «clic» en «veure cistella»), on podrà veure els articles seleccionats i el seu preu. Des d’aquesta mateixa finestra, abans d’enviar la seva comanda podrà corregir, canviar o anul·lar els productes seleccionats.

En acabar de triar productes premi l’opció «Finalitzar compra».

Com a últim pas, el Client haurà de comprovar que les seves dades personals són correctes, triar l’adreça on realitzarem l’enviament de la seva compra, seleccionar la forma de pagament i, en cas que el mètode de pagament escollit sigui amb targeta de crèdit, es passarà directament a la passarel·la de pagament.

3.3. Quan realitzi la seva compra, li enviarem una còpia de la seva comanda per correu electrònic.

3.4. Al formalitzar una comanda, s’entén que es fa acceptant la totalitat de les condicions generals contingudes en aquesta plana web.

3.5. Tot i fer tots els esforços possibles per subministrar els productes de la seva comanda, en alguna ocasió podria donar-se que no puguéssim subministrar aquests productes deguts, per exemple, al fet de no estar en stock. En aquests cas, ens posariem en contacte amb el Client per informar-lo i suggerir productes alternatius que vulgui desitjar comprar. En el cas de no acceptar els nostres suggeriments, cancel·lariem la seva comanda en relació amb els productes que no puguem subministrar, i per suposat, li retornarem l’import per tals productes. Donat el cas de no disposar d’un o més productes sol·licitats i no s’obtingui resposta del contacte, l’empresa es reserva el dret d’anul·lar els productes afectats i enviar la part restant de la comanda.

3.6. Al costat de la comanda, el client rebrà un rebut o factura emesa per COLLITA ZERO.

3.7. Per consultar l’estat d’una comanda pot posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant correu collita.zero@gmail.com.

3.8. També, pot anul·lar una comanda ja realitzada sempre que aquest no hagi arribat a la fase de preparació. Aquesta cancel·lació es pot fer mitjançant el correu collita.zero@gmail.com.

Formes de pagament

4.1 El pagament del preu dels productes es realitzarà mitjançant alguna de les modalitats de pagament indicades a continuació:

  • Pagament amb targeta de crèdit o de dèbit:

Si opta pel pagament amb targeta, la comanda del Client no podrà tenir-se en compte i no serà tramitat fins que el pagament hagi estat autoritzat pel seu banc o caixa. Per raons de seguretat, COLLITA ZERO verifica totes les comandes pagades amb targeta bancària. Acceptem targetes d’American Express, Maestro i qualsevol Visa i Mastercard donades d’alta al sistema de pagament segur Redsys.

  • Pagament per transferència bancària:

El client haurà de realitzar una transferència bancària pel total de l’operació al compte indicat pel venedor. S’estableix un període màxim de tres dies laborals a comptar de la confirmació de la comanda per rebre l’import. Si transcorregut aquest termini la transferència no s’ha fet efectiva, la comanda serà anul·lada. El client haurà d’indicar en la transferència el número de comanda, assignat automàticament pel sistema al finalitzar el procés de compra i que podrà consultar a la còpia de la comanda que li arribi al seu compte de correu electrònic. Si selecciones transferència bancària no podrem preparar la teva comanda fins que no rebem la totalitat de l’import, per tant, aquesta arribaria al dia següent de la confirmació de transferència per part del nostre banc.

4.2. Si el nostre departament de seguretat sospita alguna anomalia o frau, COLLITA ZERO es reserva el dret d’anul·lar la transacció per motius de seguretat.

DRET DE DESISTIMENT DELS PRODUCTES

5.1 D’acord amb el que disposa l’Art. 71 de Reial Decret Legislatiu 1/2007, de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, el comprador pot realitzar la devolució en els catorze dies naturals següents a la recepció de la mercaderia en les mateixes condicions en què li va ser lliurada.

No s’acceptaran revocacions de comandes ni devolucions de mercaderies fora dels terminis indicats.

5.2. Les devolucions s’han d’enviar a ports pagats a la següent adreça: C/Abat escarré núm. 10 A . Per a qualsevol possible incidència o reclamació, us recomanem que ens envieu un correu electrònic a collita.zero@gmail.com.

5.3. Si la comanda arriba amb qualsevol anomalia, ha d’informar immediatament després de la recepció del mateix. Contacti amb el nostre servei d’atenció al client collita.zero@gmail.com i li indicaran els passos a seguir per al reemplaçament del producte.

5.4. Per realitzar una correcta devolució dels productes, caldrà seguir les pautes següents:

Formulari de desistiment.

DESDE EL SEU DOMICILI sol·licitant una devolució a través del mail collita.zero@gmail.com. Hauràs tornar el producte per servei de missatgeria i les despeses d’enviament aniran a compte de l’usuari. Només en compres en línia.

En els dos casos, tens UN PLAÇ MÀXIM DE 48-72H DIES des de la recepció per RETORNAR el producte. Per procedir a la seva DEVOLUCIÓ hauràs de comprovar que la teva comanda compleix les següents condicions:

El producte no ha d’estar usat. Has d’enviar el producte en les mateixes condicions en què ho vas rebre. Usant o incloent el seu embolcall original a més de les instruccions, documentació i embolcalls que puguin acompanyar el mateix. No es procedirà al canvi o devolució d’aquells productes que no estiguin en les mateixes condicions en què es va rebre.

Un cop rebut, procedirem a examinar-lo i et comunicarem per e-mail dins d’un termini raonable si és procedent la devolució. APROVADA LA DEVOLUCIÓ, S’EMETRÀ UN CODI DE DESCOMPTE PEL VALOR DE LA TEVA COMPRA.
Per sol·licitar el canvi, hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres a través de l’email: collita.zero@gmail.com, indicant la referència de la comanda i el teu nom, així una breu descripció dels motius pels quals sol·licites la devolució.

TERMINI DE LLIURAMENT I DISPONIBILITAT

6.1. Enviarem al Client els seus productes a l’adreça de lliurament que hagi seleccionat el Client en el moment de realitzar la seva compra.

6.2. Al realitzar la comanda s’indica l’import total. En cas de devolució de la mercaderia (Art.44 de la Llei d’Ordenació de al comerç minorista), les despeses d’enviament aniran a càrrec del client.

6.3. El termini de lliurament de cada producte és visible a la plana – COM FUNCIONEM- de la web de la botiga de COLLITA ZERO. En els casos en què el volum de comandes comportin la reducció de l’stock disponible o la fi de les existències, es comunicarà al client un nou termini de lliurament amb la màxima brevetat possible. En cas que el producte sigui descatalogat o no sigui possible reposar les existències de la mateixa, es comunicarà al client perquè seleccioni un nou producte de similars característiques i preu, o bé, tingui la possibilitat de cancel·lar la comanda. En aquest cas, es procedirà a la devolució de les quantitats lliurades. Si es produeix un incompliment de més de 10 dies sobre la data de lliurament prevista, el client podrà sol·licitar la devolució de les quantitats lliurades.

6.4. Lliurarem el producte un cop hagi verificat que la realització del pagament s’ha executat correctament i, després, es lliurarà el producte segons l’opció escollida.

6.5. Si per alguna causa imputable COLLITA ZERO superés aquest termini d’entrega que s’informa a l’apartat COM FUNCIONEM, comunicarem al Client la incidència i li proposarem solucions alternatives.

6.6. Cal tenir en compte que les comandes seran enviades dins dels límits d’stock disponibles. Si un dels articles de les comandes no estigués en stock, ens comprometem a enviar al Client un correu electrònic el més aviat possible (a partir de la data en la qual va realitzar la comanda) per comunicar-li el termini en què podrem enviar-li el seu(s) producte(s).

En cas que no estigués interessat en esperar, podrà sol·licitar la devolució dels imports que hagi satisfet per aquest article.

TRANSPORT OBLIGACIONS DE COLLITA ZERO I DEL CLIENT

8.1. COLLITA ZERO es compromet a posar a disposició del Client tota la informació necessària relativa als productes que ofereix així com a les comandes. COLLITA ZERO no es fa responsable de la no execució de les presents condicions en cas de força major i en cas de falta del Client o d’un fet imprevisible per part d’una persona aliena al contracte.

8.2. El Client es compromet a omplir els formularis de comanda i els camps segons les instruccions indicades. El Client també es compromet a abonar el preu del producte, amb els impostos corresponents i les despeses d’enviament en cas de tenir-ne.

8.3. COLLITA ZERO no es fa responsable de les conseqüències que puguin resultar d’una utilització inadequada dels productes venuts en la seva Botiga Online.

DUBTES O RECLAMACIONS

9.1. L’usuari pot dirigir els seus dubtes, reclamacions o consultes sobre el seguiment de les seves comandes a COLLITA ZERO, utilitzant el formulari de contacte de la nostra plana web habilitat per rebre i atendre les consultes dels nostres clients o també enviant un email a collita.zero@gmail.com.